25 November, 2011

"Никулден без шаран е като целувка без мустак"

5 comments:

биопродукти said...

Хахаха... много точно казано :)

доставка на алкохол said...

Хаха! Да си кажем правичката в очите! Браво! Радват ме такива искрени и истински работи. Рядко се срещат такива точни... изказвания, въпреки че в Интернет пространството няма цензура, особено в блоговете.

почивка бали said...

Аз пък съм с друго впечатление за цензурата. Според мен всеки внимава какво пише в интернет пространството сякаш ни следят. и това най-вероятно защото са се наплашили хората и си мислят че някой седи отсреща и следи всяка написана буква и казана дума... Както и да е, вярно е, че рядко се среща искрено мнение и изказване, особено по блоговете.

ранни записвания 2012 в Турция said...

много интресена публикация която определено е предизвикала доста интерес; а относно следенето на интеренета то тепърва ще се засилва и ценурзта ще се увеличава както самоцензуриранеот от хората така и цензурирането от доставчиците или компетентните органи; поздрави до всички и приятна вечер

туроператори said...

Така е и според мен повече внимават какво пишат в интернете. Не веднъж са показвали по телевизията случаи с хора, които са си позволили да заплашват или да публикуват информация, която би могла да се използва за вреда на невинни хора и биват затваряни. В България не знам дали имало подобен случай, но в другите страни особено Америка има, което е добре. Все пак интернета е свобода, но трябва да има граници, когато става дума за живота на хората.Статията е страхотна и много се радвам че попаднах на нея сега.Продължавайте да споделяте с нас.